Thursday 14 February 2013

Rahsia untuk kempiskan perut

Assalamualaikum...


Dialog bengang aku dan dia hari ni...

Kawan aku         : Ermmm... Hei iff, kau pregnant lagi ke?,

Aku yang comel : ishh mana ada.

Kawan aku         : Ye ke? nampak perut kau bulat semacam je...

Aku yang comel : Ciss kurang asam nye kawan, macam la perut kau tu kempis sangat (ayat  bengang  dalam hati je la...)




Malunye aku bila ada kawan tegur lemak tambahan kat perut aku ni... tapi takpe la kalau tiada yang menegur dan tentu aku tiada semangat nak kempiskan perut ni... hehehe...

Kawan baik i, cadangkan minum jus delima gulshan selain berfungsi untuk kempiskan perut banyak lagi  kebaikannya.






 Sedap juga makan buah delima yang segar ni... mana nak cari? Belambak kat pasar la...





Buah delima ni banyak khasiatnya tau...



No comments:

Sign up ZUIF membership